Tuesday, January 3, 2012



3 januari 1979 - 4.00 pagi

pada tarikh ini lahirlah seorang bayi perempuan di teratak arwah nenek ku di selayang baru...bertambahlah zuriat en.alias dan pn.saniah....kelahiran ku disambut dengan kesyukuran dan kegembiraan ..Alhamdulillah..aku diberi nama norfadilah..menurut nenek nama ku diberi sempena sebuah drama kisah seorang wanita yang soleha bernama norfadilah..


3 januari 2012

KINI genap usia ku 33 tahun...sudah 33 tahun aku masih bernafas di bumi ALLAH ini..Alhamdulillah...sekejap benar masa berjalan...pejam celik sudah memasuki fasa 30an aku ni...skrg aku sudah menjadi umi dan isteri ...semua sudah berubah...


sudah pasti setiap tahun pasti ada majlis kecil2an untuk meraikan hari jadi ku...dan kebetulan di tarikh itu aku bersama adik ku..nurul ..begitu jua suami ku..kami meraikan hari jadi yang sama..walaupun kecil tapi cukup bermakna..di tambah lagi dengan ucapan serta doa2 dari kawan2...jua hadiah ...memang dalam keluarga ku setiap hari jadi mesti di raikan..kerana ini adalah salah satu untuk merapatkan antara kami...hadiah diberi tanda ingatan...pasti aku akan melatih anak aku untuk membuat sedemikian nanti....terima kasih jua aku ucapakan pada en.suami ku ..yang tidak lupa hari jadi ku...dengan hadiah yang diberi..aku amat menghargainnya..tapi dalam masa yang sama aku jua meraikan hari jadinya..kami bertukar hadiah...itu yang seronok...


kalau di hitung masih banyak lagi perjalanan ku yang belum dilengkapi..masih banyak perancangan ku ...dan sudah pasti aku kan usahakan untuk dipenuhi pada tahun ini...mudah2an di permudahkan segala urusan ..AMIN



No comments:

Post a Comment