Monday, November 28, 2011

LEMBUT NAMPAK ORANGNYA


emm..itulah seringkali aku dengar bila berdepan dengan orang2 yang belum mengenali diriku ini..hehehe..nak gelak punada..tapi ucap ajer terima kasih...bukan nak perasan tapi ntah..apa yang lembut aku pun tak tau...yang pasti bukan itu sifat realiti ku...mungkin cara percakapan aku begini..hehehehe..en.abang pun cakap gitu gak dulu..tapi dah kenal lama ..baru dia tau aku nie..jgn main2..hehehhe

Dari mata kawan2 baik ku..mereka katakan aku nie seorang yang agak berangin...suka cakap direct ...suka bantu mereka yang memerlukan..seorang sahabat yang baik..seorang yang suka cabaran..suka melihat gelagat orang...pendiam bila mana perlu diam..kalu bercerita aku lah no.1..cepat marah kiranya ada perkara yang menyakitkan...tapi seorang yang mudah cool...huhuhu...dasyat

Dari mata adik2ku..seorang kakak yang tegas...garang..rajin mengemas..suka potpet kalu ada benda yang tak betul..kalu sound suka sound direct...

Dari mata hubby...seorang yang rajin..kalu nk cakap mesti nk menang...suka menyendiri..kadang2 suka wat lawak sarkas..romantik...seorang yang perihatin..kreatif dan kadang2 suka pot pet...yang paling penting suka berbahas...bahas kadang2 sampai beribu2 patah perkataan..yang penting degil..hehehehe

No comments:

Post a Comment