Monday, January 9, 2012

comel sungguh nawal pagi nie ...pukul 7 pagi aku dah gerakan dia..."umie malam lagilah"..hehehe..cuaca kat luar masih gelap maklumlah cuaca agak mendung ..cahaya matahari lambat terbit..." taklah kakak..dah pagi "seperti biasa aku sediakan air suam untuk mandian nawal..takut dia nak mandi sejuk...

semangat sungguh dia ...dalam perjalanan nak hantar dia ke school..nawal cakap esok dia suruh bawa kan bekal nugget..katanya friends dia kat school banyak bawa nuggets...dia teringinlah tu...tak apa esok umi bawakan..tapi tak boleh makan selalu...

nak jadikan cerita ...nampak sebuah gerai jual nasi lemak...aku tanya kan pada nawal .."umi nak tengok kalau ada jual nugget".."umi tak payahlah..dah lambat..lagipun kat kedai tu jual nasi lemak dengan sambal mana ada jual nuggets"..hehehehe...pandai anak umi..takut dia lambat masuk kelas....aku hantar nawal ke school dia dalam pukul 7.30 pagi...kelas bermula pukul 8.00 pagi..tapi tak apa..melatih diri dia untuk awal ke sekolah...

semalam dia bawakan lukisan yang dia warna..dapat 3 bintang...aku mula nampak perkembangan dia..sebelum nie dia hanya conteng2 ajer..smlm aku tengok kemahiran warna dia sudah nampak kemajuan...good job sayang...more practice lagi..ok...semalam pun abah dia ajar dia mewarna...nampak dia agak boring..jadi aku cuma tarik perhatian dia..just warna apa yang dia suka...hehehehe..maklumlah anak kesayangan abah and umi..manja lah sikit...LOVE U SO MUCH..

No comments:

Post a Comment