Sunday, October 30, 2011

SABTU -22/10/2011


ari nie keja x byk..so...rasa bosan tahan gaban jugak...dari buang masa better jugalah aku mengarang blog nie...cerita ttg ari sabtu and ahad...sabtu aritu kami pi ke KL Festival di danau kota....shopping complex yang baru dibuka bulan oktober thn nie...melangkah masuk ke dalam...seperti shopping complex yang lazim ada di kl...byk pilihan...setiap mata x lepas memandang setiap kedai..maklumlah baru buka mesti ada tawaran diskaun hebat2...sempat gaklah aku rembat 3 helai baju nawal...selama 5 jam kami berjalan2..bkn aku yg shopping sakan...mr.hubby shopping x sedar diri...lenguh kaki dibuatnya..nawal lak dh ngadu penat...tp puas hati lah jupe brg yg diinginkan...perjalanan yg lama dlm shopping complex...huhuhu....pas tu kami ke k4 lak..cr kasut nawal ..cari punya cari..jupe lah kasut dia...sempat rembat satu helai jubah utk dipakai raya haji nie...mcm2 sbnrnya nk beli..tapi nafsu mesti dikawal..jimat cermat ...cukuplah beli brg yg diperlukan sahaja....balik rumah..mmg letih badan ..tido pon awl..mmg x sedar diri tido...nawal dgn abah dia ajer yg x reti penat..full ajer bateri dia...

AHAD
esoknya awal pg aku dh bgn..ari nie aku nk wat mkn2 keluarga..maka abah and adik beradik berkumpul..pg2 lagi aku dh msk ..ikan sweet sour, hati lembu msk rempah, mee kari, pegedil...meriah2 lauk pauk...seronok tgk diaorg mkn...puas hati pas penat msk...pas mghrib kami ke jalan lg..nk cari tali pinggang en.hubby..pas tu jupe lak perfume..thanks en.hubby belikan perfume...pas tu kami ke jalan duta ambik adik en.hubby...sudh tu berangkat balik...en.hubby guna laluan alternativ..nk jln2 katanya..nawal lak dh rimas dlm keta...spai umah kul 12...terasa kepenatan dia...itulah kisah kami di hujung minggu

No comments:

Post a Comment