Monday, August 1, 2011

Salam saudara2 ku semua...

Hari ini 1423 H bersamaan 1 ramadhan bermula lah permulaan puasa bagi semua umat islam di malaysia...Ramadhan datang lagi..syukur Allah panjangkan umur untuk ku merasai bulan yang penuh keberkatan ini..bulan yang penuh nikmat Allah berikan pada hamba2 nya...YA ALLAH ..syukur..kao berikan peluang & ganjaran yang penuh besar nie...YA ALLAH ..menitis airmata ku seketika bila sujud ku pagi tadi kepadamu YA ALLAH...pagi yang penuh dingin yang penuh syahdu...betapa banyak nikmat & ganjaran yang kao berikan YA ALLAH...kao beri peluang hambamu ini untuk sujud pada mu YA ALLAH...bulan penghapus dosa...bulan penuh rahmat...kusyukan diriku untuk menjalani ibadah nie YA ALLAH..

seronok berada di bulan ramadhan...berbuka & bersahur.....bersolat jemaah..pergi bertarawih membaca Al-Quran bersama keluarga tersayang...mudah2an Allah permudahkan urusan untuk aku lebih melakukan solat sunat tahajud...ramadhan..aku amat merindui mu...kao datang lagi aku sambut dengan penuh kesyukuran ..Mudah2an ibadah ku diterima oleh nya..amin

Sayup rasa hati nie takala mendengar dendangan lagu nie...rasa kerdil sgt diriku..betapa aku melupakan mu YA ALLAH..tapi kao tidak jauh kao sentiasa dekat untuk memberi hambamu peluang ..peluang untuk sujud lebih pada mu..YA ALLAH jadikan lah aku insan , isteri, umi, anak yang baik yang disenangi YA ALLAH...YA ALLAH mohon darimu berikan kerberkatan ramadan ini kepada puteriku , suami ku, ibu bapa ku, adik serta abg ku serta sahabat2 ku...AMIN

No comments:

Post a Comment