Wednesday, July 13, 2011

coretan hari ini 14 julai 2011....

Bangun pagi ini...badan terasa segar..smlm tido awal...rasa cukup sgt tido...kepala pun x sakit lg...badan rasa bertenaga...segar...Alhamdulillah Ya Allah..memberiku peluang melihat dunia nie lagi..melihat puteriku yg tido berdengkur nie...hehehe...penat dia smlm main air pancut kat jaya jusco au2.....

hari nie aku melangkah kuar dari umah...dengan niat kerana Allah Taala..untuk mencari rezeki yang halal..permudahkan segala urusan...tp tak semena2 airmata aku menitis ketika memandu ke opis tadi..tak tau napa hati nie rasa sayu sgt...

Dugaan datang sekali lagi....menguji kesabaran ku...aku ingat suma nie dah berlalu...dah kubuang jauh2 ..tp ia menjelma lagi..dulu aku tidak kuat untk menanganinya...skrg aku dh bersedia...aku kena bertindak secara positif & berhati2...bkn untk berniat buruk....mudah2an semua akan diselesaikan secara baik....tak pernah terpikir benda nie akan terjadi...

Aku hanya seorang isteri, umi, anak & wanita yang sgt2 memerlukan sokongan untuk mengharungi hidup ini...aku masih mampu berdiri...Alhamdulillah...w/pun aku banyak kekurangan diri tapi ku bersyukur pada Allah kerana aku dilahirkan sempurna sifat...aku x penah menyesal..

Apa yang berlaku mmg ada hikamah nya...dekat diri pada Allah ..itu jalan yang terbaik..selagi kita hidup berlandaskan jalan Allah...nescaya kita akan sentiasa dilindunginya...Ya Allah dekatkan lah ku dgn mu Ya Allah...jangan sekali2 aku berpaling pada mu Ya Allah ....Ampunilah dosa2 ku....aku hanya insan yang kerdil...kao tunjukan lah aku jalan Ya Allah...pada mu ku berserah Ya Allah...amin..amin.....

No comments:

Post a Comment